20.01 - dålig update, i know

Träningen idag gick inte alls nå bra. Hoppas verkligen den går bättre på tisdag.

Äntligen fredag imorgon så jäkla skönt alltså! Vet inte än riktigt hur min helg ser ut. Det beror lite på..

Idag iallafall har jag haft en riktig plugg dag. Men nu börjar Vampire Diaries och sen i pausen ska jag försöka hinna duscha, efter det är det Bella & Tyra show och efter det ska jag kolla igenom fysiken och idrotten lite sen ska jag sova! Så vi får höras imorgon helt enkelt. Hare fint!

Looove♥
p.s jag vet att uppdateringen är usel, men jag har så mycket annat just nu som händer i mitt liv, både med skolan och utanför skolan som är viktigare än att sitta vid datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0