20.30 - förjäkla underbart väder!

Hej! Har inte haft tid till bloggen idag heller. Vem vill liksom sitta inne vid datorn eller sitta inne och plugga när det är såhär jääkla bra väder?! Inte jag iallafall, trots att jag mår piss i halsen.
Idag så slutade vi halv tolv!! För att våran svenska blev inställd. Eller ja, "inställd". ;) Då åkte jag och Hannah till kupolen, sen så tog vi oss en promenix hem i detta underbara väder.♥ Sen är vi kom hem igen så gick vi till parken, och la oss i solen en stund. Vid sissådär, fem gick jag hem slumrade till i soffan sen satte jag mig en fetaste plugg högen. Klarade en halvtimme sen tog jag "bara en paus på 50 minuter" men det hela slutade med 1h 50 minuter ;) Men men, NU ska jag kö igång med tyskan på riktigt. Sen om en halvtimme blir det sista avsnittet (för säsongen hoppas jag!) av svenska Hollywoodfruar. Och det får man bara INTE missa. Ha det bra så hörs vi imorgon mina vänner, och hoppas ni mår lika finfint som jag i detta väder!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0