20.30 - svenska hollywoodfruar <3<3<3 ;)

Fullt upp hela dagen. Men det är så det är när det börjar gå mot sommaren! Denna måndag började med prov som jag hoppas gick väldigt bra, det kändes så iallafall, svarade på allt osv. Direkt efter skolan åkte jag till mamma, och sen åkte vi till kupolen och köpte en jacka! Sen åkte jag hem fort som tusan åt, och sen åkte jag till Axel. Där va också Denice och Anders. Sen hem igen vid sju, och så åkte Denice nyss hem. Har hunnit äta lite. :) Nu är det Håkans bar (hahah jag vet!) och sen är det veckans höjdpunkt SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR OCH MARIA MONTAZAMI♥

Hehe japp där har ni min måndag. Och jag har fortfarande inte fått nå bilder så dom får vi se när dom kommer! ;) Imorgon är det tisdag och jag har träning! Så det blir inte mycket uppdatering då heller. Men det som är så otroligt skönt är att vi har flyttat fram fysikprovet så det behöver jag inte tänka på! Än iallafall... Nej men hörni vad jag babblar. Vi hörs imorgon, och ha en fin tisdag,♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0