21.34 - kanske flytta ner?

Pjjuuuh! Blev precis klar med baket. Nu står den glutenfria inne i ungen. Heheh jag sa fel till er tidigare, det va hallonpannacottapaj jag bakade inte cheesecake! ;) Hihi, vi får se vad det där blir alltså, antingen blir det nog jätte gott, eller så blir det pannkaka utav alltihopa! ;)

Hihi förövrigt håller jag på att övertala mamma om att jag ska få flytta ner i källaren nu under sommaren. För det blir så otroligt varmt i mitt rum att det knappt går att sova eller att vara i mitt rum! Solen lyser rakt in precis hela dagen och det är inte sådär jätte skönt! + att jag blir väckt av mamma och pappa exakt varenda helg när dom är uppe tidigare än mig. För jag har mitt rum brevid köket. Inte kul! Haha men det går väl helt okej, frågan är bara vart fan vi ska göra av allt. Jadu hur det går med allt får vi se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0