21.49 - fullt upp vecka

Nu är jag duschad å allt det dära. Nu ska jag klicka igång en film och sen efter den ska jag soova. :) Men först ska jag berätta varför uppdateringen kommer vara usel denna vecka, men jag har så sjukt fullt upp!
Måndag: Skola till 20 i 3. Hem käka, ladda för match i Smedjebacken klockan sju, och kommer inte vara hemma förens runt nio. Och då ska jag duscha äta osv.
Tisdag: Vilo dag, ingen träning, men lite andra ärenden som måste fixas, vara ute i solen och käka massa glass!!
Onsdag: Slutar halv två, och sen på kvällen ska vi troligtvis tälta med klassen. Om inte har jag hemma mot Malung.
Torsdag: Klassens dag, ska vara med klassen hela dagen och göra olika saker. Klockan halv fem har jag lugn träning och klockan sju (tror jag det va?) ska jag på Puttes dop! :) Gud så kul det ska bli!!
Fredag: Friluftsdag hela dagen och sen ska jag väl vara med mina underbara vänner säkert! :)
Lördag: Match i Hedemora klockan sex.
Söndag: VILA.

Jaa som ni ser, inte mycket tid till blogging, men jag ska göra så gott jag kan! Snart har vi sommarlov iallafall, men jag tror tyvärr inte att bloggningen blir bättre då, för vem vill liksom sitta hemma inne vid datorn om det är fint väder och man kan umgås med underbara vänner och bada, sola, grilla, tälta? Inte jag iallafall! Men jag gör så gott jag kan iallafall! Nu ska jag klicka igång filmen, hoppas vi hörs imorgon! Men det tror jag! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0