21.55 - fan va glad jag är!

Vad konstigt det känns att det inte är mörkt när man ska lägga sig? Haha tänkte faktiskt sova ganska så snart eftersom jag sov så lite inatt och plus att jag ska upp så jäklans tidigt imorgon. Ska med mamma till jobbet innan jag åker och tar den där jädrans sprutan som gör förbaskat ont. Men det är otroligt skönt att det är sista! :)
Sen åker jag iallafall tillbaka till skolan, och sen tio ska jag på möte ang. stockholm! Ååå jag kan knappt hålla mig till att springa runt när jag tänker på hur nära det är nu!! :) Och sen klockan 11 har jag möte med ck-gruppen. Sen lunch och sen fysik sen slutar jag! :) Och då ska jag vara med mina underbara vänner, kanske ska vi grilla, annars ska vi bara umgås. Finns inget bättre!♥
Så vi får se hur det blir med uppdateringen imorgon. Får väl slänga in ett kvällsinlägg när jag kommer hem om jag inte hinner tidigare. Och isåfall får ni ha en underbar onsdag, och ta vara på livet, för man lever fan bara en gång!♥


Den här bilden säger bara en sak, 2 Oktober♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0