23.19 - mår sjukt mycket bättre! Hahahah!

Ligger i sängen och pratar med Denice i telefon. Har gjort mysigt på mitt rum nu, min bror har hjälpt mig och kopplat in min stationära dator, så jag har dragit fram den till sängen så nu ska jag kolla på film och bara mysa ihjäl mig. ;) Jag mår mycket mycket bättre nu, jag har nog inte ens feber längre, så imorgon ska jag vara med Denice, sen klockan fyra ska vi möta upp Ebba för att kolla på Brage. Det blir jätte bra. Nu tänker jag stänga av datorn. Vi hörs imorgon! Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0