23.38 - hurtbulle

Hemma nu från en mysig kväll med min fina vän Denice. Vi var ute och gick i hela två timmar och bara pratade. Jätte mysigt och skönt! Men nu är jag hemma och ska strax göra mig i ordning och kolla på Vampire Diaries efter som jag somnade igår.. ;)
Men nu när jag tänker efter, fan vad jag har gått dom senaste tre dagarna?! Först till Skansen, sen gå inne där i två timmar. Sen springa runt på Grönan, sen gå på stan i 8 timmar. Sen idag gick vi till och hem från kupolen, sen nu har vi vart ute och gått i två timmar. Hahah vilken hurtbulle jag blivit. Naat. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0