15.13 - najsiga planer inför helgen(Y)

Hemma efter en riktigt tråkig dag. Men slutade rätt så tidigt så det va ju skönt. Nu har jag precis käkat och nu ska jag ta tag i matte böckerna en stund innan jag ska kila iväg på träning! Ikväll när jag kommer hem sen är det massa bra tv program jag ska se. Jag älskar torsdagar!! Och sen imorgon är det fredag och helgens planer ser väldigt bra ut! Berättar mer om det sen. Nu kommer en så bra dagens, naat.

Tröjan är från H&M och jag köpte den i Stockholm. Endas 99kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0