00.09 - estockholoo imorgon

Håller just nu på att lägga in lite låtar på mobilen så jag har något att lyssna på när jag ska sitta i en bil i ca 6 timmar totalt. Då finns det inget bättre att ha skön musik i lurarna!
Jag blir bara i Stockholm över dagen. Vi ska nämligen hem till mina kusiner. Min fasters man fyller 60år! Så det blir lite partaj osv. Och som ni kanske förstår kommer jag vara borta heeela dagen. Vilket innebär ingen bloggning. Jag vill också vara lite social eftersom det var typ 2-3 år sedan jag träffade min ena kusin och han som fyller år.
Om ni har tur kanske ni får någon mobil-blogg. Annars så hörs vi nog inte förens på måndag kväll. Har elevens val på måndag, och efter det tänkte jag dra och gymma faktiskt. Men efter det isf! Men tills dess att vi hörs får ni ha det super super braaaaa!! Puss godnatt och sköt om er underbara niii!♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: Åh man blir nästan gråtfärdig av din kommentar.. Om du visste hur mycket du betyder för mig! Vi har så underbart kul tillsammans och vi kan gå igenom allt utan att bli osams. Älskar dig också min bästa vän, extremt mycket! <33333

2010-11-21 @ 11:40:47
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0