00.28 - nice fredag

Åååååå vad jag är trött just nu! Kom hem för ca 10 minuter sedan, och har varit borta ända sen klockan kvart i nio imorse. Först skola till tre, sen cykla till Kupolen, efter det hem en snabbis på 30min och käka, efter det cyklade jag och Emma till stan igen och sedan tog vi bussen till Falun för att spendera hela kvällen där i en kokhet etta. Haha jaa kvällen vart mycket trevlig iallafall! Men nu är jag så äckligt trött så ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Ska åka till Falun imorgon med mamma, så ska upp tidigt och jag orkar iinte duscha på morgonen. Hehe!

Jag vill säga att jag är hemskt ledsen för att jag inte hörde av mig igår och att jag inte bloggat tidigare idag! Igår orkade jag helt enkelt inte, och idag har jag helt enkelt verkligen inte hunnit! När jag var på Kupolen tidigare idag med Ebba och Emma hittade jag en klänning som jag totalt älskar. Men jag vill ha den i svart och det finns typ ingen stans! Ska kolla i Falun imorgon och hålla tummarna för att den finns där. Annars får vi se om jag köper den i grönt eller inte alls. Hehe jaajaaa det bara regnar carebears här! Jag är bara så otroligt trött så jag bara yrar omkring. HOPPAS NI HAFT EN JÄTTE BRA FREDAG FÖR DET HAR JAG, OCH VI HÖRS IMORGON FÖR NU SOMNAR JAG OM 3SEKUNDER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0