12.59 - varför går det inte att ladda upp bilder?!

Vaknade för ungefär en timme sen. Sedan dess har jag bara legat i sängen. Men nu håller jag på att klä på mig lite. (träningskläder!!) sen ska jag käka lite frukost, sen ska jag och tjejerna dra ner till badmintonhallen och lira lite badminton!:D Ska bli riktigt kul! Efter det ska jag hem och plugga, ska göra alla läxor jag har så jag får det ur världen. Har inte tid något mer senare under veckan. Imorgon blir det gym, sen sjukgymnasten, torsdag drar jag till Stockholm och på fredag blir det troligtvis gym och sedan återträff med K.
Men nu ska jag gå och äta lite frukost! Vi hörs väl kanske ikväll. Men ha en fin tisdag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0