16.09 - skööön dag

Hemma efter en riktigt chilldag idag! Så otroligt skönt! Har hunnit med att gymma och käka lite mat också! Så nu är man sådär skönt trött i kroppen med en mätt mage. Emma följde (äntligen!) med och gymmade. Så nu ska vi bli biffar tillsammans. Hahahah! Erica var såklart också med.:D
Jag har inga läxor att göra idag vilket jag inte haft på flera flera veckor, så det känns lite konstigt att inte ha något som man måste göra liksom, men det känns så fucking jävla underbart också! He he
Nu ska jag kolla alla miljoner bloggar så hörs vi laaaater.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, du är bäst amanda :)<3

2010-11-22 @ 16:31:13
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: Emma

det var ett svar alltså :D

2010-11-22 @ 16:31:48
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0