16.14 - arkiv bilder som vanligt då

Nu är jag hemma igen, eller ja, det har jag vart ett tag! Fan va kul det va att lira badminton! Fast vi va inte riktigt i form idag, men kul hade vi! Och vet ni vad det kostade?! 15 kr (för var och en, 60kr/per bana) för en timme! Hahaha, vi bestämde oss för att inte gå dit nå mer för det var så dyrt. Haha naaat! Vi kommer nog gå dit och spela massa fler gånger!:D
Nu är jag iallafall hemma igen i det här skit vädret. Ska strax gå och ta mig en dusch, sen laga lite käk, är sjukt sugen på band pasta så det får nog bli lite sånt! Sen ska jag skriva på min praorapport och göra lite matte. Sen ska min bror få hjälpa mig lite med sista frågorna på fysiken. KUUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0