16.25 - en aning kallt jaaaa

Är det bara jag eller är det verkligen svin kallt?! Helt galet vad jag fryser just nu!! Pappa får mer än gärna komma hem ni och sätta igång en brasa innan jag fryser ihjäl här hemma! Hihi :)
Förövrigt har jag nu sett klart min första Harry Potter film, och jag tycker den är lite seg.. Men jag ska ge dom en chans till och se på 2:an inom en snar framtid, så får vi se om det händer lite mer. Haha
Annars då? Själv sitter man och försöker hitta något party plagg men lyckas inge vidare. FAN jag får snart panik, har ju inte ett skit att ha på mig tills den 4:e! Tur att jag och mami ska till Falun på lördag. HOPPAS jag hittar något då!! Nu tänkte jag återigen luta mig tillbaka i soffan och titta på The Last Song. Känns som tusen år sedan jag såg den sist, jag älskar den!♥

Det skulle inte sitta helt fel med lite Gino just nu, jag dööööör så gott det är!!

Kommentarer
Postat av: Laila

:):)

2010-11-24 @ 14:48:29
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0