16.37 - min veckaaa

Gick upp från soffan klockan halv tre, då var det dags för käk. Sen spelade jag lite Sims 3. Hihihohoh men jag tröttnade ganska fort så nu sitter jag och gör ingenting. Inte så kul det heller. Tänkte ta och göra min engelska läxa nu, och sedan börja kolla igenom idrotten lite. Har en helt okej lugn vecka hoppas jag! Tyska glosor, engelska som egentligen är till nästa vecka, men då kommer jag troligtvis att ha ännu mer så lika bra att göra den nu! Och sen idrottsprov på torsdag. På fredag är jag hemma själv så då ska jag och mina underbara tjejer mysa hemma hos mig, och på lördag är det ju Club Nordic!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0