17.15 - stressigt

Efter att jag la mig klockan ett inatt vaknade jag en aningen trött imorse... Så dagen har inte vart en av dom seriösaste om man säger så.. Svenskan gick till att snacka om att Filips mormor skulle sladda runt i en trimmad rollator eller permobil. (haha jag kommer fan inte ihåg vad det va vi snackade om) Så ja, det säger väl en del.
Kom iallafall nyss hem ifrån gymmet. Köttade på ganska bra idag faktiskt! Så nu är jag ännu tröttare, fan jag kommer somna som en stock ikväll!
Men inte nog med det, om lite mindre än en timme hämtar Ebbis upp mig och så åker vi in till Falun på gymnasiebesök. Haraldsbo står på schemat idag. Eftersom det är ett alternativ för både mig och Ebba. Så vi får se vad den skolan har att erbjuda. Efter det ska jag plugga lite tyska sen SOVA. Fasen, jag längtar redan, hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0