18.29 - måste bara..


..få säga hur glad jag är att jag har er till vänner. Ni är otroligt underbara och fina. Hade det inte varit för er hade jag typ setat på en stol resten av mitt liv och glott in i en vägg. Men ni gör mina dagar till dom bästa och jag älskar er så. Jag kan inte sluta skratta när jag är med er. Ni gör mig till en hel Amanda. (Fia du är också med, men hade ingen bild på dig!)
Jag skulle kunna fortsätta i all evighet. Idag har vart en sån dag jag bara har kunnat seta och skratta hur länge som helst. Jag sitter tillochmed och skrattar åt det nu. Hahaha OK.

(Förutom det så har det förövrigt var en helvetesdag men en miljon förjävliga lektioner och jag har varit nära på att somna ungefär 1134732742 gånger och nu måste jag fortsätta plugga HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag älskar dig amanda, tack för att du är en så fin människa! <3

2010-11-08 @ 20:13:30
Postat av: Emma

Du är bäst, älskar dig :)<3

2010-11-08 @ 20:58:41
URL: http://emmaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: ebba

love u <3

2010-11-08 @ 22:46:10
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0