18.40 - I'm back!

Hejsan på er finisar!
Hoppas ni haft det bra sen sist. Jag behövde verkligen dom där två dagarna, har haft vääldigt mycket nu på sista tiden. Det har även hänt en hel del sen sist. Jag har haft (troligtvis) min sista fysik lektion under hela mitt liv! Jag har både lyckats mycket bra, och lite mindre bra på prov vi haft! Jag har varit otroligt purig, men jag har också varit otroligt glad! Allt går upp och ner somsagt, och den senaste tiden har varit en riktig uppförsbacke, men nu. Nu mina vänner kommer nog en nerförsbacke. Iallafall för ett tag!:D
Jag har väldigt mycket att se fram emot. + att jag har en rätt chill vecka framför mig. Inga prov (vad jag vet iallafall) och den värsta dagen på hela veckan har vi elevensval. Rätt chill faktiskt! Och så är det ju inte sååå många veckor kvar till jullovet. Hihih bara det ger mig ett fett smile!

Jaja ska sluta babbla. Slutade ju tre idag, efter det drog jag direkt till stan och gymmade. Otroligt skönt! Kom hem strax efter fem, då min morbror var här! Fikade lite, chillade i soffan osv. Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan hoppa i myspyskläder och sedan plocka fram fetaste godispåsen och poppa popcorn och bänka sig i soffan framför Idol! Fin fin fredag med andra ord!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0