19.27 - heheheheheh

Jämt när jag bakar gör jag självklart åt hela min familj, jag bakar tillräckligt att alla får smaka. (förutom min pappa som aldrig kan äta det jag bakar) Igår när jag hade bakat frågade jag min bror om han kunde hjälpa mig att diska formen. Tror ni han gjorde det? Idag hade jag min hämd, idag får han inte smaka min scones, som är typ det godaste han vet när jag bakar. Hela tiden frågar han "men ska du inte baka lite scones?!" Nu får han stå sitt kast, och när jag sov en stund här för typ en timme sen, (sov i 1h45, bra amanda!) så vaknade jag till av att han frågade om han fick ta! Fuck you säger jag bara, det är mina!:D
Hehehe nu är han och gymmar, men jag antar att jag kommer få en dryg och lite smått purig bror när han kommer hem. Men han så få lära sig att man käftar inte emot lillsyrran. Hihihihihihih jag älskar att retas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0