20.32 - en något puri Amanda, ja

Den här måndagen har typ varit den värsta dagen på sjukt länge. Allt har bara varit piss, vädret är piss å allt bara är SKIT! Fan jag har varit riktigt purig idag. Fan jag orkar inte! Allt suger apröv!!!!! Allt och alla kan bara gå och dö och jag orkar inte blogga och jag har en del att berätta men jag vill inte och orkar inte därför säger jag HEJDÅ. Och hoppas jag känner mig bättre redan imorgon, fast då ska jag göra något som jag hatar mest av allt i hela den här fucking jävla världen. Så vi hörs om jag överlever hejdå och ha ett jävla bra liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0