20.53 - ...

Känner mig lite konstig, jag vet inte vad det är, men jag mår inte riktigt bra. Känns lite som om jag kommer bli sjuk snart. Men det hoppas jag verkligen inte, för det har jag fan inte tid med!

Fick mina provsvar idag, allt såg bra ut. Vilket iof känns ganska skönt, men nu är vi ju tillbaka på ruta ett igen känns det som. Jag har ju inte blivit bättre direkt, ingen anin om vad det är har vi ju heller!
Ska iallafall lägga mig i soffan nu och kolla på käraste Svenska Hollywood fruar som börjar om ynka 10 minutassssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0