22.45 - verryyyy glaaa cheyyy

Nu har jag kommit hem från en riktigt trevlig kväll! Har skrattat så man fått ont i kinderna, jag skojar inte! Vi kollade på film från när vi var kanske 7 år och spelade match. HERREGUD säger jag bara. Så sjukt kul att se, skulle kunna kolla hur mycket som helst och bara sitta och skratta! Heheh
Blev inte av att jag träffade Emma, ska snickesnacka imorgon istället. Blir nog bra de åå. Nu ska jag snart sova (är sjukt trött!) imorgon ska jag upp och träffa min Jullanbullan♥ på dagen och sen på kvällen ska jag och mina fina tjejer laga mat och sen får vi se vad vi hittar på! På söndag tror jag iallafall också jag ska vara med Jullanbullan! Så det blir en riktig toppen helg!! Men nu är jag sjukt trött så vi hörs väl imorgon!
Natti natti gotti sov!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0