16.26 - ♥

Har precis varit ut och tänt ett ljus på min morfars grav♥ Det är jätte mysigt att vara där dagar som dessa för man ser så mycket ljus som lyser upp överallt. Det gör mitt hjärta varmt. Även fast jag får en liten konstig, obehaglig känsla att vara där, för det står ett till namn på gravstenen som jag inte är van vid. Det gör ont, riktigt ont♥

Hur som haver, som alla (förhoppningsvis) redan vet så är det ju Fars dag idag. Självklart ska vi fira det här hemma också. Nu ska vi baka pizza och senare ska vi fira med almondy tårta, (eftersom min pappa är gluten och den enda tårtan han kan äta! Och den är ju så sjukt god så mig gör det inget! Hihi) Senare ikväll ska jag väl mysa med lite popcorn och Ensam mamma söker och kanske någon film!:D
Det finns fan inte ord för hur skönt det är att inte ha behövt gjort några läxor alls den här helgen. Jag har inte känns mig stressad över något prov som ligger och trycker för fem öre. Jag har bara kunnat sovit ut och tagit det hur chill som helst och varit med dom personer jag älskar mest. Nu laddar jag om för en vecka som kommer bestå av lycka, längtan, press och rädsla.

He he en suddig bild från igår. Älska grodperspektiv!! NAAAAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0