02.39 - bladder

Nu ligger jag i sängen nyduschad och sömnig. Ska strax stänga av datorn tänkte jag och sova ett par timmar.
Den här lördagen har jag som sagt bara varit hemma, jag har inte ens vart utanför dörren! Men det har varit väldigt skönt. Jag har fått varit för mig själv och bara vilat upp mig. För det här lovet kommer nog bli ett väldigt fullspäckat lov! Det planeras att lira lite badminton, bio, restaurang besök, bowling, återträff med konfirmationen (HAHAHAH döda mig!!) och så sticker jag ju till estockhoooolmoo på torsdag! Och dit längtar jag så mycket att jag nästan spricker!!:D
Ska bli otroligt mysigt!
JUSTJA, kom ihåg att man ställer om klockan idag också!! Så klockan är ju egentligen "bara" halv två nu istället för halv tre! Hihih

Ska bara tillägga en sista sak innan jag stänger av datorn, att denna lördag har jag lärt mig något nytt, NHL är inte min grej! Tack å hej

Kommentarer
Postat av: Johanna Annicka

Det är ju du från igår!



Kolla på http://bit.ly/8ZOKzV

2010-10-31 @ 02:58:39
URL: http://baradetfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0