12.17 - skönt med lördag

Har vart en skön morgon. Vaknade för ungefär en halvtimme sen, men har legat och läst lite i boken fram tills nu!
Snart ska jag väl pallra mig in i duschen, och sedan börja göra mig i ordning inför kvällen. Idag ska jag ut och käka och sen på Sound of music som jag sa tidigare.
Men än är jag inte riktigt pigg för att dra mig upp ur sängen, och inte har jag käkat frukost heller, så det får bli ett avsnitt o.c kanske och lite frukost på säng! Det är det som är så underbart med lördagsmånar, sova hur länge man vill, och käka frukost i sängen under täcket framför oc avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0