13.59 - mår piss

Det finns inte ord för hur jävla fucking ont jag har i magen just nu, och det finns inte ord för hur skönt det är att jag inte har några läxor alls som jag behöver göra tills imorgon. Därför ska jag bara njuta och blogga idag! :)
Men som jag sa mår jag inte bra just nu, jag sitter och tar så djupa andetag jag kan och sitter och vrider mig. (och ja det här är sant, så ont har jag) det är riktigt hemskt, men jag har nyss tagit en ipren och det brukar hjälpa. Men jag ska lägga mig en stund tills det går över. Så vi hörs om ett tag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0