16.55 - Ipren♥

Tack gode gud för att det finns Ipren säger jag bara. En dag som denna klarar mig sig inte utan det, jag lovar er!
Just nu sitter jag och drömmer mig bort lite bland alla finfina klädsidor, och drömmer mig bort till den 4:e November då jag ska till Stockholm med min mamma och mormor bara för att shoppa från tio på morgonen till åtta på kvällen.
Fan så gött! Har sett miljontals (nästan iallafall!;-)) snygga tjockare tröjor, vissa stickade vissa inte, på bla Weekday som jag längtar extra mycket till att få besöka!
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort lite, och fundera på vad jag ska blogga om!:)
Saknaaa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0