18.25 - snoret rinner som aldrig förr

Nu börjar det kännas som om att febern har intagit min kropp. FAN! Varför ska jag bli sjuk hela tiden? Har jag dåligt immunförsvar eller va fan handlar det om? Nyser ungefär en miljon gånger i sekunden, snyter mig 10 gånger i sekunden och en blandning av örvärk, att det kliar och att det kittlas i örat. Men det är fint!
Medans snoret rinner tänkte jag nu ta mig en "spa" dusch eller vafan man ska säga. Lite sådär raka benen, noppa ögonbrynen, fila naglarna och lite ansikts skit. Kanske hårinpackning också skulle sitta fint. Haha vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0