21.08 - tillbaka på 50% he he

Halloj! Hur har ni det?
Jag själv har det bra, ligger i sängen och chillar framför Idol. Just nu har jag satt igång min bärbara dator som tar ungefär en halvtimme att starta, och för att öppna ett program tar det ungefär 5 minuter. Men annars är allt fint! Skönt att det är fredag så man har en hel helg framför sig, och att det bara är tre ynka skoldagar innan det är lov. Har egentligen inte så mycket att säga. Har absolut inga bilder eller någonting att bjuda på. Eftersom den här datorn suger balle. Haha, bloggar väl lite då och då från och med nu, men jag är tillbaka 100% så fort jag fixat den andra datorn. För jag orkar nog inte med den här datorn sådär jätte mycket om ni hajjar!;-)
Nu får ni ha en fortsatt mysig fredagskväll! Jag ska bara ligga framför tv:n, lira lite NHL 11 och kanske spela lite Sims 3. Dock inte på min dator.... Hahahah

En gammal hederlig arkivbild....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0