21.09 - somsagt jag har inga bilder

Hej! Nu har jag kommit hem och är TOTALT proppmätt. Blev lite ändringar men det har iallafall vart en ganska lugn lördag! Vilket är ganska skönt ibland. Denna lördag har iallafall bestått av Kupolen runda, en gudomligt god morotskaka, farmors extremt goda köttfärssås och sen en massa godis och chips. Har även varit förbi syrran min som flyttat till en lägenhet som fått mig att också villa flytta till lägenhet. FAN vad jag vill flytta hemifrån!! Fast vi ska ju inom ca max 1-2 år flytta till en lägenhet.. Men en lägenheter är så sjukt mysiga!
Nu hade jag tänkt byta om till mjukisbrallerna och sedan ta mig neråt och lira lite NHL 11 mot mina kära bröder som kommer åka på så mycket däng, så dom kommer gråta sig till sömns ikväll.. (hahaha önska kan man...) Sen ska jag nog hoppa i säng. Imorgon väntar först en promenad med min faster till Kupolen, sen en Kupolen runda (igen) och sen blir det läxor på kvällen. En ganska vanlig söndag med andra ord. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0