21.27 - en riktigt bra fredagskväll!

Idol på tv:n, godis på bordet, en hel soffa för mig själv, en fet jävla pizza i magen, en kall cola, musik i ena örat, datorn i knäet, ny duschad efter dagens lökiga gym-pass och SUPER MARIO som spel, och ett helt jävla lov framför mig! Det kan inte bli bättre! Livet leker just nu kan man säga, och det är precis vad jag behöver, efter att ha varit mycket arg igår pga en viss grej. Känner mig mycket bättre idag som tur är!
Hade en riktigt bra dröm inatt också! Precis sådär så man verkligen inte vill vakna, utan bara försöker somna om och komma in i drömmen igen. Den har jag gått runt och tänkt på ungefär hela dagen, och önskat att den skulle bli sann någon gång! Vilket även har fått mig på bättre humör. Dock vill jag inte dela med mig utav den. Hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0