21.41 - he he

Har vart en super slöig dag, och tror jag ska vara hemma imorgon med. Så jag blir helt frisk. Är fortfarande helt "slut" eller vad man ska säga. Jag gick från mitt rum till soffan i vardagsrummet, det är ungefär 10m och på det lilla blev jag liksom andfådd. Bakande iallafall lite Scones som blev super goda!:D
Nu ska jag strax återta platsen i min säng och kolla på Kungarna av Tylösand. Serien är apdålig egentligen men man kan inte sluta titta ändå! Ska väl hoppa in i duschen efter det.

Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Jag kollar lite på tv, funderar på om jag

kanske ska ta och göra något vettigt :P

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 08:48:21
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0