00.27 - och nej jag har verkligen ingen bild

Hemma från en super kul kväll med min käraste Jullan Bullan! Jiiiiises vad vi har skrattat, jag skrattade så mycket att mina tänder blev iskalla för jag skrattade så mycket! Vi har gjort allt från att tvär nita ifrån polis till att skratta så mycket så vi näästan ramlade av cykeln, vi hann ta emot oss. Men hemfärden gick i sju dundrande fart! Haha iallafall så nu är jag hemma, ska strax gå och lägga mig, har somsagt match imorgon. I Avesta! Och jag har väldigt mycket plugg som jag måste göra imorgon. Bla engelskan och skriva om ett parti som jag aldrig gjorde idag. Jaa jag sa ju att jag alltid skjuter upp det! Men sån är jag tyvärr. Hur som helst, skorna får vänta tills imorgon. Eftersom planerna blev ändrade idag. Gott sov nu mina pluppisar så hörs vi imorgon! :P

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: men det var så lite :) älskar dig med!

2010-09-19 @ 11:01:29
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0