00.43 - tjuuuset

Jag är nog den dåligaste förloraren som går i ett par skor. Jag HATAR att förlora, det är fan det värsta som finns!! Och allra helst om man åker på stryk i NHL mot min bror. Det är värre än värst!!!!! Därför kastar jag nu in handduken och skiter i det helt enkelt. Jag ska tjuvträna så ska han få smaka på andra bullar sen!! :D
Så nu ska jag gå och göra mig redo för sängen, och sen lägga mig snart iallafall. Ska upp något i tid imorgon, måste klippa gräset, åka och handla med brorsan, laga mat, städa lite och allt innan sex tiden, för då kommer mamma och pappa hem. Ska faktiskt bli lite kul och träffa dom, även om jag föredrar att vara hemma själv. Dock inte på kvällen, men det är bara så jävla skönt! Men man saknar ju päronen ändå liksom. Ska bli kul och se hur dom haft det och vad man får för fint! Haha! Men iallafall, om jag ska hinna med allt måste jag gå upp något i tid. Så bäst jag lägger mig i tid också. Sen MÅSTE jag plugga imorgon också...... Jaja vi hööööörs! Gott sov mina pluppi snuttisar! Hihih♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0