12.13 - söndag

Godmorgon sötisar!
Vaknade för ett litet tag sen, men har bara legat under täcket framför en film fram tills nu. Det är de som är det bästa med helgerna och man inte har någon tid att passa på morgonen! :)
Kvällen igår va iallafall jätte bra! Haha vi är inte som alla andra tjejer direkt. När vi säger filmkväll så är det inga kärleksfilmer som man sitter och bölar framför vi snackar om, hahahaha vi såg på Spy Kids!!!! Hahaha och lika när vi säger att vi ska ha en tjejkväll och bara mysa, ja då spelar vi hockey på x-box! Hahah men jag älskar det!♥
Nyss fick jag ett sms från Hanna, och hon undrade om jag ville följa med till Kupolen runt tre och kolla på Larz Kristerz!! Hahaha åå visst kan jag följa med på det, har ändå inget annat för mig. Förutom att skriva klart min novell då, men det hinner jag ändå! Så nu ska jag iallafall hoppa in i duschen! Vi hörs snart!
Kult liv jag har!!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0