14.38 - hemmaaa

Äntligen är skol-tisdagen över och Mats lektionen lika så! Fyfan va skönt! Nu är det två hela veckor tills det är igen, har ju somsagt prao nästa vecka!
Nu sitter jag iallafall och försöker avsluta uppsatsen om Vänstern. När den är klar ska jag börja byta om. Har träning halv fem. Hade hellre vart hemma om man säger så. Det är verkligen svin kallt ute nu! Har faktiskt börja fundera på att ta fram dunjackan. Men nej! Det är ju bara September än!! Så den får vänta ett liitet tag till! :D
Haha nej nu måste jag fortsätta! Vi hörs efter träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0