15.44 - ruttna bildeer

Det första jag fick höra idag när jag kom till "jobbet" va en kille på sex bast komma fram till mig och säga, "Du, jag är starkare än dig! Jag slog ner en fröken nyss." Hahah det gjorde min dag typ. Efter första "lektionen" var det rast och ungarna hängde som galningar i en. Vi fick inte en endaste lugn stund kan jag säga, och så har väl hela dagen hållt på! Nu är jag iallafall äntligen hemma igen och inne i värmen, men inte så länge till. Om cirkus tjugo minuter ska jag sticka iväg på träning! Jag är inte så jätte pepp direkt. Efter att ha haft ungefär 10 ungar konstant hängande på sig, så hade jag hellre vart hemma, men men det är ju sista träningen och den vill man ju inte missa! Nu måste jag fylla en vattenflaska, sen sticka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0