18.20 - fett nöjd jaaoo

Nu är jag hemma från Falun igen, det vart lite mer än bara Curb, eller rättare sagt mycket mer! Haha nu ska jag iallafall ta tag i plugget. Jag kör nu igång en grym spotify-lista på mycket mycket hög musik, (mamma å pappa är inte hemma....) och börjar skriva så pennan glöder! Runt halv åtta tar jag paus till strax efter halv tio för massa bra tv-program. Sen ska jag hoppa in i duschen och sen läsa lite och sen sova. Haha! Men uppdaterar när jag kommer på något att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0