18.48 - intressant hörni!

Har gjort 1000 andra saker här hemma som också behövdes.. Som lagat mat, tvättat, haft besök osv osv. NU ska jag ta tag i läxhögen. Ska plugga intensivt i 1 timme. Sen ska jag springa ner och hänga tvätt. Efter det pluggar jag intensivt en halvtimme till, efter det ska jag hoppa i soffan med lite vaniljglass och varma hallon bara för att jag är så duktig och sköter allt. ;-) Och till det ska jag se på Idol som börjar idag!! Sen tänkte jag blogga lite, och samtidigt plugga lite slappt. Somsagt, vi hörs kring halv tio tiden!
Jaa ni ser ju själva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0