19.52 - Biggest Loser!

Nu har jag betat av alla läxor förutom att börja träna till provet på min lista. Känns jätte skönt! Så nu ska jag krypa ner under en filt och titta på Biggest loser Sverige som börjar nu klockan 20.00! Efter det ska jag plugga stenhårt på so provet. Jag ska kunna alla frågor innan jag lägger mig, där emellan ska jag hinna ta en dusch också. Sen ska jag sova! Känns bra! Imorgon är det som sagt tisdag, och jag slutar ett om jag inte minns fel. Då ska jag hem fort som attans och plugga stenhårt till provet. För runt fyra sticker jag iväg på träning, och sen efter det måste jag fortsätta plugga. Jag har valt att satsa stenhårt på skolan nu sista året, iallafall försöka. Och det jag pluggar till nu är Samhällskunskap och det är min enda och sista chans jag har. Så jag vill verkligen lyckas. Då vet ni varför jag pluggar stenhårt. Men ha en fin dag imorgon, och sov så gott så ska jag höra av mig imorgon när jag kommer hem, iallafall försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0