21.07 - glaaad

Efter ett avsnitt och lite kladdkaka ska jag nu hoppa in i duschen och sen packa allt inför imorgon! För imorgon åker jag till skolan, fast jag börjar inte förens nio så det är ganska skönt! Fast jag slutar inte förens tre och det suger apröv. Men direkt efter det åker jag för att möta mami på kupolen, ska kolla på ett par jeans, men efter det åker jag hem. Ska tillbringa min fredag hemma, men på lördag då kör vi!!! Fan va den här helgen ska bli bra!! Eller vad säger ni brudar? :D Men först har jag somsagt en skolfredag att ta itu med.... Söndag kommer också bli en riktigt nice dag föresten. Jaa hela veckan!!!!! Hahaha åå jag är så jävla glad just nu så jag finner inte ord. Vi hörs imorgon kväll istället!! PUSSPUSSPUSSPUSS♥
Självklart ska jag spendera helgen, veckan och nästa helg med dessa otroligt fina och underbara tjejerna!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0