22.03 - nästan i tid ;)

Sitter här och äter yoggi's kokos yoghurt. Den är verkligen obeskrivligt god. Ni borde verkligen prova den! Eller, alla deras smaker är äckligt goda!! :P
Jag börjar inte förens halv tio imorgon (fett lyx!!) så jag behöver inte sova riktigt än. Istället ska jag kolla på ett avsnitt o.c och sen läsa lite fysik och tyska. Imorgon har vi sån där Temadag i skolan, så jag slutar runt ett borta vid Pylonen. Funderar på att ta mig en snabb tripp in på Kupolen efter det. Sen måste jag åka hem och plugga stenhårt och dammsuga hela huset. På kvällen kommer Emma och Ebba hit och kollar på film eller något. Ska bli himla mysigt!♥ Men ska försöka hinna slänga in något inlägg. Fast som jag sagt tidigare, så har jag tröttnat lite på bloggen, har inga idéer vad jag ska skriva om. Och livet är lite förbra för att orka bry sig. Alla som bloggar har så ibland. Men jag hoppas att vara "tillbaka" om en snar framtid!

Något ni verkligen borde prova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0