22.13 - ny bok!

Nu ska jag gå och ta mig en yoghurt som är den godaste yoghurten som finns i denna värld. Efter det ska jag borsta tänderna och bla blaa sen ska jag faktiskt hoppa i säng och lägga mig och läsa den sista boken utav Twilight-serien. Jag har läst alla dom andra böckerna, och såklart sett alla filmerna ungefär en miljon gånger.
Sen fick jag sista boken i present, men hade tänkt vänta tills jag sett sista filmerna, men NEJ jag pallar inte, så jag ska börja läsa den nu ändå. Jag är så sjukt spänd på vad som kommer att hända, även om jag vet en sak....
Men hur som haver imorgon börjar jag 20 över 8 och slutar strax efter 2. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter det, men det visar väl sig. Tills dess- Gott sooov alla fina underbara människor där ute!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0