22.27 - men hej jag har inga bilder, hejdå

Sådär, då va Socialdemokraterna klar. Säger bara fyfan, den där jävla uppsatsen tog mig tre timmar att skriva, och nu har jag bara sex kvar då. Faaan va roligt!! Sen har jag bara ett prov till på onsdag och sen glosorna. Livet leker må jag då säga! Nej tillbaka till att vara seriös.. Imorgon slutar jag kvart i tre, då blir det raka spåret hem och skriva Moderaterna, och sen bara plugga till so provet. Lika så på tisdag, fast då har jag ju en träning att klämma in. På onsdag är det tyskan som gäller, och på torsdag bakning (tror jag) och på fredag, MIN FÖDELSEDAG!! :D Haha jaa då vet ni att bloggen kommer suga aprumpa denna vecka med, men det är nu ju vana vid så. Men gott sov nu mina pluppisar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0