23.06 - godnatt!

Nu är min hjärna så gott som full av allt. Är näästan klar med Vänstern, men det sista tar jag imorgon! Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med dagen imorgon då jag är tvingad att ha Mats i en hel lektion! (hahahah mats........) Då måste man ha mycket energi och kraft så man inte går upp i taket. Hahah så illa är det. (nästan iallafall)
Imorgon är det tisdag, den skönaste skoldagen på hela veckan, (förutom Mats lektionen då..) slutar runt två tror jag. Då ska jag kila hem snabbt och skriva klart Vänstern, och sen ska jag kila iväg på träning! Efter det måste jag skriva om ett till parti. Så det är ingen ro här inte! Ska bli så jävla skönt med prao nästa vecka så ni anar inte!
Men nu - SOVA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0