22.31 - haha

Hej! Hahaha vilken bra blogg-dag!! Haha jag har verkligen vart heeelt slut! Jag somnade någon timme framför en film och när jag sen vaknade va klockan typ halv sju. Då började jag baka Morotskaka och sen var det dags för käk. Sen drog jag å min bror å pappa ut på en bilrunda förbi vid min syster, farmor och lite så. Nu är jag hemma igen, och snackeli-snackar lite med Ebbsan om hur jävla nice det skulle vara att dra till Örebro i en helg och sova kvar. Men frågan är om någon måste vara 18.. Haha vi får väl leta reda på nån som kan följa med! Hahah naaaaat. Fast riktigt nice skulle de ju va. Haha nog snackat. Nu ska jag kolla på Kungarna av Tylösand. Vet att jag hade planerat en massa bloggning, men allt sket sig ju när jag somnade så länge. Skolan tar verkligen slut på en! Jag hoppas jag kan visa er det en annan dag. Ni fick ju iallafall ett smakprov imorse! Här har ni iallafall en smarrig bild på min finfina morotskaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0