15.15 - stressigt

Hej! Ledsen att det inte blev mer igår, men jag pratade med Denice i telefon i typ två timmar, och när vi la på hade klockan hunnit blivit så mycket att jag måste gå och duscha och sen sova, annars skulle jag aldrig ha orkat upp imorse.
Idag har jag ungefär en miljon saker att göra känns det som. Jag har tre prov som ligger och trycker, + en novell och sen andra läxor på det. Så idag ska jag skriva klart min novell, det är ett måste, har verkligen försökt igår och i förrgår, men det står helt jävla still efter några rader. Och sen ska jag börja läsa fysik som vi har prov i om en vecka precis. Det låter kanske inte så mycket, men jag ska nämligen åka till Curb som ligger i Falun nu snart när min bror kommer hem från jobbet, och sen kanske vi ska åka någon annan stans också, och det kommer ju ta en massa tid! Det är därför jag är så stressad. Men jag ska försöka blogga så mycket jag hinner iallafall!
Här får ni en dagens iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0