12.46 - skön lördag jao

Godmorgon fina ni!

Vaknade helt utsövd imorse. Har sovit som en stock inatt! Det var verkligen vad som behövdes! Nu är jag pigg som en lärka och chillar i soffan med lite frukost och Ziggy Marley varvat med Mohombi. Skön lördagsmorgon! Ska väl strax gå och få på mig lite kläder kanske.. Hihi, solen skiner idag också!!:P

Jag måste också berätta för er hur mycket kul jag har inplanerat nu dom närmsta veckorna! Fast lite saker kan inte berätta riktigt än heller.. Men jag och min syster ska åka till Stockholm en helg och chilla på stan med min faster, jag ska åka till Stockholm med skolan, jag ska på bal, jag ska ut och resa (fortfarande hemligt..) jag ska sluta nian, jag ska få påsklov, sommarlov och massa andra lediga dagar. Ååå jag är så glad, för detta gör verkligen att jag kan överleva den sista tiden i nian då vi har äckligt mycket prov. Och det är ju sista chansen också.. Sen börjar jag gymnasiet.. omg.. lite så känns det. Men såklart kanonkul!!

Här ser ni ungefär hur mitt hår blev också! Jag blev väldigt nöjd, men jag trodde det skulle bli ljusare, men det blev bra iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0