20.48 - gött

Har ägnat några timmar åt att få undan lite plugg, känns skönt såhär efterråt! Nu hade jag tänkt mig äta lite, ta en dusch osv. Ska börja fila på en tavla jag ska göra till mitt rum. Den ska endast bestå av bilder och fina minnen från 2010. Jag hade ett riktigt bra år förra året, och har väldigt många minnen från det året. Därför vill jag göra en stor tavla som påminner mig varje gång jag ser den om det fina året jag hade tillsammans med mina vänner. Kul va? Ni får självklart se den när den är klar! :P

Kommentarer
Postat av: Yasmine

The last song har redan varit med i dagens film, så jag ger dig chansen att tips om en ny film :)

2011-04-13 @ 09:25:31
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda Sten, 19 år och kommer ifrån Dalarna. Tog studenten sommaren 2014 och jobbar nu som bartender, men söker heltidsjobb och letar lägenhet tillsammans med min pojkvän. I min blogg får ni följa mig i min vardag gällande jobb, tankar, vardagssysslor etc. Skriver när jag har lust, som en dagbok för mig själv men också för dem som vill läsa om en helt vanlig tjej. Kul att just du hittat hit! Kram.

RSS 2.0